Winkelwagen

Specialist in verkoop computerhulp aan huis en kantoor | Bel 072-220 8212 | info@zwartbeeld.nl

Klachtenregeling-Zwartbeeld

Garantie en Klachten bij Zwartbeeld!

Uiteraard hopen wij dat uw ervaring bij ons positief is, en dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Op al onze diensten reparatie en aankopen bij Zwartbeeld krijg u uiteraard garantie. Dit kan variëren van fabrieksgarantie tot de garantie die wij uit coulance aan u aanbieden. Hieronder tref u een overzicht aan waar wij garantie op geven en wat de duur daarvan is. Mocht het zo zijn dat na de levering van een dienst het probleem zich opnieuw voordoet, dan vragen we u of u ons daar meteen over kan informeren zodat wij dit alsnog kunnen herstellen.

klachtenregeling & Garantie:

Algemene diensten:
Wij geven twee weken garantie op de door ons geleverde diensten. Zie onze algemene voorwaarden.
Hardware aanschaf:
Op hardware reparaties hanteren wij de normale fabrieksgarantie zoals deze wordt geleverd vanuit onze leveranciers. Het is dus mogelijk dat er verschillende fabrieksgaranties worden gegeven vanuit onze leveranciers.

klachtenregeling & Reparaties:

Op de door ons uitgevoerde reparaties hanteren wij dezelfde garantie voorwaarden als onze Algemene diensten. Mocht het zo zijn dat na de levering van een dienst het probleem zich opnieuw voordoet, dan vragen we u of u ons daar meteen over kan informeren zodat wij dit alsnog kunnen herstellen.

Klachtenprocedure:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons contactformulier in te vullen.  Wij komen dan spoedig met een reactie en proberen samen met u tot een oplossing te komen. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – binnen één week.

U kunt geen rechten ontleden aan b.v. kosteloze herstelwerkzaamheden, garantie etc, wanneer u klacht of ontevredenheid niet binnen twee weken schriftelijk of per e-mail kenbaar heeft gemaakt bij Zwartbeeld Computer Service. U kunt dit doen door ons te mailen of een brief te sturen naar het volgende adres:

Zwartbeeld Computer Service
T.a.v. Klantenservice/klacht
Heinskensdel 7
1831CK Koedijk

Wij vertrouwen altijd op een goede oplossing!

Zwartbeeld zal binnen 14 dagen reageren en alles in het werk stellen om het probleem op te lossen. Het is ons beide belang dat een klacht de relatie en het vertrouwen niet schaad. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 3 werkdagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Daarnaast moet ook de volgende vermeldingen worden opgenomen:

  • Factuur nummer (indien aanwezig)
  • Product
  • Duidelijk omschrijving van de klacht

U kunt u klacht kenbaar maken door ons contactformulier in te vullen, wij nemen dan contact met u op.

Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting.

Bent u ontevreden, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het anderen!

Elke dag zijn wij bereikbaar

Bel nu met ons 072-220 82 12

Bestelling mits op voorraad

Voor 15:00 besteld, morgen in huis!

Betaling achteraf mogelijk

Klus afgerond, per bank of contant

Goede service, goede kwaliteit

Ook voor Refurbished laptop & PC’s