Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00 bereikbaar | Bel 072-220 8212

Welkom bij de klantenservice

Waarmee kunnen wij jouw helpen?

Computerhulp mét service.

Bestellingen en verzending

Wat zijn werkdagen qua levertijden?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.

Verzendkosten
Nederland
Wij verzenden alle bestellingen per pakketpost met Track & Trace via PostNL.

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 7,95 tot 10 kilo.
Pakketpost Track & Trace: € 13,90 tot 23 kilo.
Alle bestellingen boven de € 150 euro verzenden wij gratis.

 Alle aangegeven tarieven zijn vrijgesteld van btw.

België
Naar België verzenden wij alles per pakketpost met Track & Trace via PostNL. Standaard is dit ook nog eens tot 500 euro verzekerd. Je kunt jouw pakket altijd tot de deur volgen!

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 10,70 (verzekerd tot 500 euro)
Alle bestellingen boven de € 150 euro worden gratis opgestuurd!

Levertijden
Nadat wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij de bestelling verzendklaar gaan maken. Wij doen ons best om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis af te laten leveren, voor België kan het in enkele gevallen 1 werkdag langer duren.

Schade tijdens verzending / niet aangekomen pakket

Als er schade ontstaat tijdens de niet verzekerde verzending willen we altijd meedenken voor een gepaste oplossing. We horen het graag als er iets mis is gegaan met je pakketje.

Is je pakketje verzekerd en is het beschadigd of niet aangekomen? Ook dan horen we graag van je. Dit kunnen we laten onderzoeken door PostNL en we zorgen dan voor een gepaste oplossing.

Is een pakket niet aangekomen door een fout in het adres? Helaas bent je daar zelf verantwoordelijk voor. Als we de inhoud retour ontvangen van PostNL kunnen we het tegen extra verzendkosten opnieuw opsturen naar het juiste adres. Als we de inhoud niet retour ontvangen dan kunnen we de bestelling voor het volledige bedrag opnieuw opsturen.

Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?

Is je zending volgens track & tracé bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder leest je wat er aan de hand kan zijn.

Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.

Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Bellen mag natuurlijk ook. Wij zullen dan een “navraag chauffeur” uitzetten bij PostNL. Dit betekend dat PostNL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van PostNL.

Onze webshop biedt je de mogelijkheid om zo eenvoudig mogelijk een bestelling of een van onze diensten te plaatsen. In het volgende overzicht wordt stap voor stap onze bestel procedure uitgelegd.

1. Bij elk product in onze webshop, zie je een winkelwagen knop. Door hierop te klikken wordt het gewenste product in jouw winkelwagen gelegd.

2. Via de winkel wagen knop, rechtsboven aan de website heb je direct toegang tot jouw winkelwagen. In de winkelwagen kun je:
– het aantal van de artikelen verhogen of verlagen
– artikelen verwijderen

3. Als je klaar bent met winkelen kun je op de knop “Bestelling afronden” klikken. In het volgende venster kun je inloggen met jouw geregistreerde account gegevens of een nieuw account aanmaken. Het is ook mogelijk om als een gast (zonder een account aan te maken) jouw bestelling af te ronden.    

4. In de laatste stap kun je de verzend- en betaalwijze selecteren. Door op “Bestelling afronden” te klikken wordt jouw bestelling afgerond en kun je, als je hier voor gekozen heeft, online betalen.

5. Gedurende het proces wordt je via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling.

Het kan voorkomen dat je jouw bestelling wilt aanpassen. Indien je een van jouw bestelling wilt uitbreiden met nieuwe artikelen, kies je tijdens de Check out voor “Afhalen” i.p.v. “Bezorgen” zodat je niet dubbele verzendkosten hoeft te betalen.

Ook kun je jouw bestelling wijzigen door een email te richten naar info@zwartbeeld.nl. Eventuele meer of minderprijs wordt dan per email gecommuniceerd. Maar bellen kan natuurlijk ook tel:072-220 8212.

Je kunt jouw bestelling annuleren door een e-mail (info@zwartbeeld.nl) te sturen of telefonisch (072-220 8212) contact met ons op te nemen. Het annuleren van jouw bestelling is alleen mogelijk wanneer wij jouw bestelling nog niet hebben verwerkt.

Neem je telefonisch contact met ons op? Houd dan a.u.b. jouw ordernummer bij de hand, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn. Een bestelling kan kosteloos worden geannuleerd, met uitzondering van het zogenaamde maatwerk of speciaal bestelde producten zoals licenties van software.

Ik kan mijn bestelling niet meer annuleren

Wanneer het niet meer mogelijk is jouw bestelling te annuleren dan kun je het door ons verzonden pakket weigeren aan deur, wanneer deze wordt aangeboden door de pakketbezorger.

Daarnaast is het mogelijk jouw pakket zelf retour te sturen aan ons. Voor informatie over onze retoursprocedure en retourbeleid, ga dan naar Klantenservice – Retourneren.

Reeds betaalde bestellingen zullen na annulering worden gecrediteerd. Voor meer informatie over terugbetaling, ga dan naar Klantenservice – Terugbetaling.

Wij willen je graag bedanken voor jouw interesse in onze refurbished zakelijke laptops en pc’s. Bij Zwartbeeld streven we ernaar om onze klanten waar voor hun geld te bieden, en we willen je laten weten waarom onze producten een uitstekende keuze zijn.

Zoals je misschien in onze webshop heb gezien verkoopt Zwartbeeld niet alleen nieuwe maar ook refurbished laptops en computers. Het valt ons op dat sommige mensen aanvankelijk wat terughoudend tegenover deze producten kunnen staan maar gelukkig is dat lang niet altijd nodig. Met dit artikel hopen we duidelijkheid te scheppen over wat refurbished precies inhoudt, waarom wij er voor honderd procent achter staan en op wat voor garantie je bij Zwartbeeld kunt rekenen.

Onze refurbished producten komen uit de zakelijke productlijnen van toonaangevende merken zoals Dell, HP en Lenovo. Deze laptops zijn ontworpen om te voldoen aan de hoge normen van zakelijke gebruikers en bieden superieure prestaties en duurzaamheid. Oorspronkelijk zijn ze kostbaar, maar grote bedrijven vervangen ze regelmatig, waardoor we de kans krijgen om deze hoogwaardige apparaten aan te bieden. Onze producten zijn nog in uitstekende staat, en je krijgt dus meer waar voor jouw geld.

Wat is refurbished?

Refurbished houdt in dat een gebruikt product volledig is schoongemaakt, nagekeken en getest alvorens het weer te koop wordt aangeboden. Waar nodig vervangen wij onderdelen of voeren wij kleine reparaties uit. Voordat een product wordt verkocht, ondergaat het een professionele gegevens wissing en wordt het voorzien van een schone installatie van Windows 11. Hierdoor ontvangt je als eerste gebruiker een up-to-date besturingssysteem zonder reclame, proefversies en ongewenste software.

In tegenstelling tot tweedehands producten kun je er nooit zeker van zijn dat deze stappen zijn doorlopen. Wij garanderen dat onze producten een grondig traject doorlopen en aan onze kwaliteitsnormen voldoen, zodat je er nog jaren van kunt genieten. Daarom kunnen wij met vertrouwen een garantie van 1 jaar bieden.

Minimale gebruikerssporen

In tegenstelling tot veel andere webshops hanteren we geen beoordelingsscores voor de staat van onze producten. Bij Zwartbeeld zijn onze refurbished producten standaard in zeer goede staat. Dit betekent dat je hooguit enkele lichte krasjes of sporen van slijtage op de behuizing kunt tegenkomen. We zorgen ervoor dat onze producten voldoen aan de hoogste normen.

Geen addertjes onder het gras

Bij Zwartbeeld geloven we in eerlijkheid en transparantie. Daarom worden al onze laptops standaard geleverd met een QWERTY US-toetsenbord, de indeling die in Nederland gebruikelijk is. Sommige andere aanbieders van refurbished laptops verkopen producten met verschillende toetsenbord indelingen, wat soms pas duidelijk wordt wanneer je de doos opent. Daarnaast zorgen wij ervoor dat elke laptop wordt geleverd met de juiste bijpassende oplader, en elke pc met een bruikbare voedingskabel. Zo weet je zeker dat je direct aan de slag kunt.

Jouw tevredenheid staat voorop

We begrijpen dat je mogelijk twijfels hebt over de aanschaf van een refurbished product. Als je onze producten online wilt bestellen en toch nog enige twijfels hebt, zijn we bereid om foto’s van het betreffende product te verstrekken. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn hier om ervoor te zorgen dat je met vertrouwen de juiste keuze kunt maken.

Kan ik ook mijn notebook van Lenovo laten repareren?

Zwartbeeld repareert notebooks en Pc’s van bijna alle merken. Denk aan ASUS, HP, Dell, Acer, Lenovo, Toshiba, Medion, etc.

Repareren jullie ook printers?

In de meeste gevallen loont het qua kosten niet om een printer te repareren. Sommige printers hebben echter een hele eenvoudige storing die we voor jouw direct kunnen verhelpen.

Actievoorwaarden:
  1. Niet geldig in combinatie met andere acties: Onze acties kunnen niet worden gecombineerd met andere lopende acties. Slechts één actie kan per aankoop worden toegepast.

  2. Prijzen zijn inclusief btw: Alle prijzen vermeld in onze acties zijn inclusief btw. We behouden ons het recht voor om eventuele typ- en drukfouten te corrigeren.

  3. Herroepbaarheid van acties: We behouden ons het recht voor om acties op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving in te trekken. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als er onvoorziene omstandigheden zijn of om technische redenen.

  4. Geldigheid van acties: De geldigheidstermijn van elke actie staat vermeld bij de specifieke actie zelf. Zorg ervoor dat je de vervaldatum van de actie kent en profiteer tijdig van de aanbieding.

  5. Bestellen via de website: Onze acties zijn alleen geldig bij het plaatsen van een bestelling via onze website, of het moet anders zijn aangegeven. Acties zijn niet van toepassing bij het afhalen van producten.

Bedankt voor jouw interesse in onze acties en het begrijpen van onze voorwaarden. Als je vragen hebt over een specifieke actie of andere zaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bel 072-220 8212 of mail met ons.

Het moet gewoon werken

Garantie en klachten

Voor al onze nieuwe producten geldt minimaal een volledige garantie van één jaar. Uitgezonderd hiervan zijn accu’s, waarvoor een andere garantietermijn kan gelden.

Het kan zijn dat fabrikanten of importeurs van producten of bepaalde onderdelen (zoals de hard disk) een eigen garantie bieden. Ook in het geval je een beroep op zo’n garantie wilt doen, kun je bij ons terecht. Als verkoper blijven wij dus te allen tijde jouw aanspreekpunt. Een garantie zal geen afbreuk doen aan jouw wettelijke rechten. Op software bestaat geen garantie.

Let op! Wij maken je er op attent dat rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer je zelf veranderingen aanbrengt op de geleverde producten (zowel hard- als software).

Zwartbeeld Computer service garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Wat als je een klacht wil indienen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Zwartbeeld en dat je hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met je op te lossen!
Mocht je een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Een bij Zwartbeeld ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Zwartbeeld binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten op je klacht bij Zwartbeeld. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk mag je ons ook altijd laten weten als je een positieve Zwartbeeld ervaring heb door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze Google pagina.

Defect of ontbreken van een artikel

Wanneer je een klacht hebt inzake een defect artikel of juist het ontbreken van een artikel dan willen wij je vragen om contact met ons te op te nemen via de telefoon 072-2208212. Wanneer het een defect betreft dan gelieve ook foto’s te sturen via mail onder vermelding van je ordernummer. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing voor het probleem.

Retourneren

Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens! Je kunt jouw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je kunt hierbij op het herroepingsformulier aangeven wat jouw gewenste oplossing is. Je kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

Procedure retourneren / omruilen:

Stap 1: Print het Retourformulier.

Stap 2: Verpak de goederen, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Stap 3: Je kunt het pakket plus retourformulier terugzenden naar:

Zwartbeeld Computer Service
Afdeling Retour
Heinskensdel 7
1831 CK Koedijk

Verzendkosten

Heb je bezorgkosten betaald? Dan krijg je deze ook gecrediteerd.
Let op: dit geldt alleen als je de hele bestelling terugstuurt.

Als je 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij je het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij jouw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kun je niet terugsturen:

– Zakelijke bestellingen.
– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument. (maatwerk computers bijvoorbeeld)
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen wij je geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en  kosten voor bijzondere verzendopties.

Herroepingsrecht


Bij de aankoop van producten (online) heeft u als consument een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in de dag nadat u het product heeft ontvangen of dat dit namens u in ontvangst is genomen.

Gedurende die periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen.

Voor retourneringen verzoeken wij u binnen 14 dagen een melding te maken via de e-mail (info@zwartbeeld.nl).
Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant. Als het product compleet en onbeschadigd retour is ontvangen betalen wij u het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) binnen 14 dagen terug. 

Wanneer het product incompleet of beschadigd ontvangen is zal de waardevermindering ingehouden worden op het terug te betalen bedrag. Het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) wordt met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald waarmee de klant heeft betaald.

Zakelijke aankopen komen niet in aanmerking voor de 14 dagen bedenktijd.

Verzendkosten


Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd.
Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:

– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en kosten voor bijzondere verzendopties.

Bij Zwartbeeld kun je op verschillende manieren betalen. In veel gevallen wordt jouw betaling verwerkt door Mollie, onze partner in online betalingen.

Betaalmogelijkheden bij Zwartbeeld

iDeal

Met iDeal kun je gemakkelijk en veilig jouw aankoop afrekenen in de voor je vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank.

PayPal

Met PayPal kun je gemakkelijk en veilig jouw aankoop afrekenen in een voor je vertrouwde internet betaalomgeving. Met PayPal worden jouw persoonlijke gegevens nooit aan de verkoper doorgegeven.

Creditcard

Je kunt bij ons betalen met Mastercard of Visacard. Voor deze betaalmethode rekenen wij servicekosten (€0.25+1.8% transactiekosten) over het totaalbedrag. 

Achteraf betalen

Op dit moment bieden we hier nog geen betaalmethode voor aan. We zijn hier wel druk mee bezig. Achteraf betalen zal naar verwachting eind 2023 gereed zijn.

Overboeking

Je maakt zelf het geld over van jouw bank naar onze bank. Wij verwerken jouw bestelling na ontvangst van jouw betaling. Vergeet niet om jouw bestelnummer te vermelden bij de overboeking. Na ontvangst van jouw betaling gaan wij over tot de verzending van jouw bestelling.

PIN / Contant (afhalen)

Als je jouw bestelling bij ons af komt halen kun je ervoor kiezen om de betaling gelijk per pin of contant te voldoen. Ook op locatie heeft de monteur een pinautomaat bij zich waar je de factuur kan voldoen.

We horen graag van je

Indien je vragen hebt over artikelen, producten. diensten van Zwartbeeld of leveringen dan kun je ons altijd bellen of mailen.

Wij zijn te bereiken op maandag tot en met zaterdag van 09:00 en 17:30.

Als je langs wilt komen altijd goed, maar maak dan wel even van te voren een afspraak. Wij zijn vaak onderweg naar klanten toe.

Adresgegevens

Zwartbeeld Computer Service
Heinskensdel 7
1831 CK Koedijk

Tel 072-220 8212
Mail: info@zwartbeeld.nl

Staat het antwoord er niet bij neem contact op

Meestgestelde vragen

Om een afspraak met Zwartbeeld te maken, zijn er verschillende opties beschikbaar:

  1. Via de website: Je kunt een afspraak maken voor computer- of laptoponderhoud door het contactformulier in te vullen. Kies de optie ‘Computer APK’ in het veld ‘Waarmee kunnen wij je helpen?’. Zorg ervoor dat je duidelijk aangeeft wat het probleem is en vermeld belangrijke informatie zoals het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer. Dit helpt om je sneller van dienst te kunnen zijn.

  2. Telefonisch: Je kunt ook telefonisch contact opnemen met Zwartbeeld om een afspraak te maken. Het telefoonnummer is 072-220 8212. Zorg ervoor dat je dit doet binnen de telefonisch bereikbare openingstijden.

  3. Als nieuwe klant: Ook als je nog geen klant bent bij Zwartbeeld, kun je een afspraak maken voor advies of technische ondersteuning. Bij het begin van de afspraak zullen je gegevens worden verwerkt in het systeem, en je krijgt meer informatie toegestuurd. In de meeste gevallen wordt er eerst een adviesafspraak gepland.

  4. Afspraak na 17:00 uur: Zwartbeeld werkt op maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur. Afspraken van 60 minuten of langer moeten uiterlijk om 17:00 uur beginnen. Voor afspraken van 30 minuten, zoals terugbelafspraken of adviesgesprekken, is het mogelijk om na 17:30 uur te beginnen. In sommige gevallen kan hiervan worden afgeweken, dus neem contact op met Zwartbeeld voor meer informatie.

  5. Afspraak annuleren: Je kunt een afspraak tot 24 uur voor de geplande tijd annuleren door contact op te nemen met Zwartbeeld. Als je de afspraak binnen 24 uur voor aanvang annuleert, kunnen er mogelijk kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de situatie. Zwartbeeld zal je hierover informeren.

Zo kun je eenvoudig een afspraak maken en eventuele wijzigingen of annuleringen regelen.

Hulp op afstand: Hoe werkt dat?

Hulp op afstand bij Zwartbeeld is heel eenvoudig en veilig. Hier is hoe het werkt:

  1. Afspraak maken: Om hulp op afstand te krijgen, moet je van tevoren een afspraak maken. Dit kan zowel telefonisch als online. Je kunt online een afspraak maken door op de daarvoor bestemde knop te klikken.

  2. Vul je gegevens in: Bij het maken van de afspraak vul je enkele gegevens in, zodat Zwartbeeld weet wie je bent en waarbij ze je kunnen helpen.

  3. Download de software: Na het maken van de afspraak, download je de gratis software die nodig is om verbinding te maken met jouw computer. Zwartbeeld maakt gebruik van de software van Aeroadmin Remote Support, waarmee een tijdelijke en beveiligde verbinding met je computer wordt opgezet.

  4. Verbinding tot stand brengen: Zwartbeeld zal vervolgens de verbinding tot stand brengen en jou vragen om toegang te verlenen tot je computer.

  5. Mee kijken en oplossen: Zodra de verbinding is gevestigd, kan Zwartbeeld meekijken op jouw computer. Ze zullen het probleem analyseren en proberen op te lossen. Je hebt nog steeds de volledige controle over je eigen computer en kunt op elk moment de sessie beëindigen.

Moet ik altijd een afspraak maken?

Ja, wanneer je hulp op afstand wilt, is het noodzakelijk om van tevoren een afspraak te maken. Dit kan zowel telefonisch als online. Een afspraak zorgt ervoor dat er voldoende tijd en middelen beschikbaar zijn om je te helpen.

Kunnen jullie alles op mijn computer?

Wanneer Zwartbeeld hulp op afstand biedt, hebben ze alleen toegang tot jouw computer om het specifieke probleem op te lossen waarvoor je om hulp hebt gevraagd. Ze zullen het probleem identificeren en proberen op te lossen terwijl je meekijkt op jouw eigen scherm. Je behoudt de volledige controle over je computer en kunt erop vertrouwen dat alle informatie die wordt bekeken tijdens de sessie niet zonder jouw expliciete toestemming wordt gebruikt.

Zwartbeeld is gebonden aan geheimhouding en privacyregels, en je kunt erop vertrouwen dat je gegevens veilig zijn tijdens de sessie.

De kosten voor een reparatie bij Zwartbeeld variëren afhankelijk van het type probleem en of er hardwareonderdelen moeten worden vervangen. Je kunt een prijsopgave ontvangen op basis van je beschrijving van het probleem. Hier zijn enkele factoren die van invloed kunnen zijn op de kosten van een reparatie:

  1. Aard van het probleem: De aard van het computerprobleem bepaalt in grote mate de kosten. Een softwarematig probleem kan doorgaans tegen lagere kosten worden opgelost dan een hardwareprobleem.

  2. Hardwarevervanging: Als er hardwareonderdelen moeten worden vervangen, zoals een harde schijf, geheugenmodule of grafische kaart, zullen de kosten hoger zijn vanwege de kosten van de nieuwe onderdelen.

  3. Arbeidskosten: De tijd die nodig is om het probleem te diagnosticeren en op te lossen, heeft invloed op de arbeidskosten. Gecompliceerdere problemen kunnen meer tijd vergen en dus duurder zijn.

  4. Onderdelenkosten: Als er onderdelen moeten worden vervangen, zijn de kosten van die onderdelen van invloed op de totale reparatiekosten.

  5. Garantie: Als je computer nog onder garantie valt, kunnen sommige reparaties mogelijk kosteloos worden uitgevoerd.

Om een nauwkeurige prijsopgave te ontvangen, is het raadzaam om rechtstreeks contact op te nemen met Zwartbeeld en een gedetailleerde beschrijving van het probleem te geven. Op basis van die informatie kunnen wij je een schatting van de kosten geven en je helpen beslissen of je wilt doorgaan met de reparatie.

Ja, je kunt Zwartbeeld zeker inschakelen voor hulp, zelfs als je de computer niet bij ons heb gekocht. Wij helpen graag iedereen, ongeacht waar de computer is gekocht. Je kunt contact met ons opnemen of een online afspraak maken om ondersteuning te krijgen voor je computerproblemen. Zwartbeeld staat klaar om te helpen, ongeacht de herkomst van de computer.

Het werkgebied voor computerhulp aan huis of op kantoor van Zwartbeeld beslaat een straal van 30 km rondom Alkmaar om je te helpen met al je computerproblemen op te lossen, zowel je computer (pc) als je laptop is in goede handen bij ons.

Uiteraard kunnen wij je helpen als de afstand meer dan 30 km bedraagt, neem daarvoor contact met ons op of maak direct online een afspraak met ons.

Zwartbeeld voert een breed scala aan reparaties uit, zowel hardware- als softwarematig. Hier is een overzicht van de services die wij aanbieden:

Hardware Reparaties:

  • Opschonen van Windows (verwijderen van spyware, virussen, malware, enz.).
  • Reparatie van allerhande Windows problemen (e-mailproblemen, programma’s die niet meer werken).
  • Vervanging van defecte harde schijf, inclusief Windows-installatie en overzetten van gegevens (indien mogelijk).
  • Vervanging van defecte videokaarten, moederborden, geheugenmodules, enz.
  • Vervanging van power jacks op laptops (aansluiting voor de adapter op de laptop).
  • Vervanging van laptop schermen.
  • Vervanging van power jacks bij diverse tablets.

Software Reparaties:

  • Beveiliging, versnelling en algemeen onderhoud van uw computer.
  • Instellen van (wifi)printers op het netwerk.
  • Optimaliseren van wifi-netwerksignalen.
  • Instellen van wifi-repeaters/versterkers.
  • Verwijderen van malafide startpagina’s en ongewenste toolbars.
  • Verwijderen en blokkeren van ongewenste pop-upadvertenties.
  • Data recovery (herstellen van verloren of verwijderde bestanden op de harde schijf).
  • Oplossen van problemen met (draadloze) netwerk- en internetverbindingen.
  • Installatie en configuratie van randapparatuur zoals printers, routers, multimedia-apparaten, en Chromecast.
  • Upgraden van computers of laptops.
  • Ondersteuning voor mailprogramma’s zoals Outlook, Windows Live Mail, Mozilla Thunderbird, enz.
  • Het oplossen van problemen met inkomende en uitgaande e-mailinstellingen.
  • Verwijderen van virussen, malware, ransomware, adware, enz.
  • Oplossen van problemen met webbrowsers zoals Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
  • Configuratie van modem- en routerinstellingen.
  • Oplossen van netwerkproblemen, inclusief het delen van computers en printers.
  • Ondersteuning en oplossingen voor Microsoft Office, Open Office en LibreOffice, inclusief instellingen voor Word, Excel, Outlook, enz.

Hieronder een greep van diensten die wij aanbieden:

Software- en Hardware-reparaties:

  • Reparatie van software- en hardwareproblemen.
  • Reparatie van computers en notebooks die niet meer opstarten.
  • Verwijderen van virussen en spyware.
  • Oplossen van internet- en e-mailproblemen.
  • Opschonen en versnellen van trage computers en notebooks.
  • Installatie en beveiliging van draadloos internet.
  • Herinstallatie van Windows inclusief behoud van uw bestanden.
  • Terughalen van verwijderde documenten, foto’s en e-mailbestanden.

Computer- en Notebookinstallaties:

  • Installatie van nieuwe computers en notebooks.
  • Overzetten van documenten, foto’s en e-mail van de oude naar de nieuwe computer.

Clouddiensten:

  • Bieden van clouddiensten.
  • Configuratie van digitale werkplekken.

Als er iets ontbreekt of als klanten specifieke behoeften hebben, kunnen ze contact opnemen om te informeren of wij jullie hierbij kunnen helpen.

Onze werkplaats is gelegen in Koedijk. Koedijk is een dorp in de gemeenten Alkmaar en Langedijk, in de Nederlandse provincie Noord-Holland, gelegen ten noorden van de stad Alkmaar. De oorspronkelijke kern bestaat uit een circa vier kilometer lange lintbebouwing langs het Noord-Hollands Kanaal.

koedijk_3

Wat is de geldigheidsduur van jullie cadeaubon?

Onze cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar na aanschaf van de cadeaubon. Dit betekent dat de ontvanger van de cadeaubon binnen dat jaar gebruik moet maken van de bon om aanspraak te maken op de daarin vermelde diensten of producten.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Indien je in het bezit bent van een kortingscode dan wil je deze natuurlijk ook graag inwisselen, want hoe leuk is een extra korting op je bestelling! Een kortingscode kun je inwisselen tijdens het bestelproces. Mocht het onverhoopt toch niet lukken dan kun je uiteraard even contact met ons opnemen.

Wat zijn jullie voorwaarden?

Indien wij een kortingscode online hebben staan op onze website of Social Media dan is deze korting alléén geldig op de datum(s) welke wij aangeven.
Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste orders dan wel met terugwerkende kracht. Ook is deze niet geldig op nabestellingen die gedaan worden op een lopende bestelling.

Bij Zwartbeeld kijken wij altijd naar verbeterpunten, het kan altijd beter. Het is belangrijk voor bedrijven om naar de mening van hun klanten te luisteren en feedback te ontvangen, zowel positieve als negatieve, om de kwaliteit van hun diensten te verbeteren.

Klanten kunnen hun feedback via e-mail sturen naar info@zwartbeeld.nl, waarmee ze bijdragen aan de groei en ontwikkeling van de organisatie.

Niet gevonden wat je zocht? Stuur ons gerust een berichtje

Premium kwaliteit

Onze computers zijn uitvoerig getest en van de beste kwaliteit.

Servicegericht

Te bereiken via mail, Whatsapp en de telefoon.

Professioneel advies

Weet je niet precies wat je nodig hebt? We helpen graag.

Kant-en-klaar

Onze computers/ laptops komen werkend uit de doos.