Welkom bij de klantenservice van Zwartbeeld

Zwartbeeld een servicegerichte computerzaak! Waarmee kunnen wij u helpen?

Computerhulp mét service.

Bestellingen en verzending

Wat zijn werkdagen qua levertijden?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.

Verzendkosten Nederland Wij verzenden alle bestellingen per pakketpost met Track & Trace via PostNL.

Tarieven Pakketpost Track & Trace: € 6,95 Alle bestellingen boven de € 50 euro verzenden wij gratis.

België Naar België verzenden wij alles per pakketpost met Track & Trace via PostNL. Standaard is dit ook nog eens tot 500 euro verzekerd. U kunt u pakket altijd tot de deur volgen!

Tarieven Pakketpost Track & Trace: € 7,95 (verzekerd tot 500 euro) Alle bestellingen boven de € 50 euro worden gratis opgestuurd!

Levertijden Nadat wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij de bestelling verzendklaar gaan maken. Wij doen ons best om uw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij u thuis af te laten leveren, voor België kan het in enkele gevallen 1 werkdag langer duren.

Schade tijdens verzending / niet aangekomen pakket

Als er schade ontstaat tijdens de niet verzekerde verzending willen we altijd meedenken voor een gepaste oplossing. We horen het graag als er iets mis is gegaan met u pakketje. Is u pakketje verzekerd en is het beschadigd of niet aangekomen? Ook dan horen we graag van u. Dit kunnen we laten onderzoeken door PostNL en we zorgen dan voor een gepaste oplossing.

Is een pakket niet aangekomen door een fout in het adres? Helaas bent u daar zelf verantwoordelijk voor. Als we de inhoud retour ontvangen van PostNL kunnen we het tegen extra verzendkosten opnieuw opsturen naar het juiste adres. Als we de inhoud niet retour ontvangen dan kunnen we de bestelling voor het volledige bedrag opnieuw opsturen.

Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?

Is u zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder leest u wat er aan de hand kan zijn.

Zending past niet door de brievenbus Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij u thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Zending past wel door de brievenbus Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.

Na twee werkdagen nog geen pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van u ordernummer. Bellen mag natuurlijk ook. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL of Post-NL. Dit betekend dat DHL of Post-NL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL of Post-NL.

Onze webshop biedt u de mogelijkheid om zo eenvoudig mogelijk een bestelling of een van onze diensten te plaatsen. In het volgende overzicht wordt stap voor stap onze bestel procedure uitgelegd.
 
1. Bij elk product in onze webshop, ziet u een winkelwagen knop. Door hierop te klikken wordt het gewenste product in uw winkelwagen gelegd.
 
2. Via de winkelwagenknop, rechtsboven aan de website heeft u direct toegang tot uw winkelwagen. In de winkelwagen kunt u:
– Het aantal van de artikelen verhogen of verlagen
– Artikelen verwijderen

3. Als u klaar bent met winkelen kunt u op de knop “Bestelling afronden” klikken. In het volgende venster kunt u inloggen met uw geregistreerde account gegevens of een nieuw account aanmaken. Het is ook mogelijk om als een gast (zonder een account aan te maken) uw bestelling af te ronden.    

4. In de laatste stap kunt u de verzend- en betaalwijze selecteren. Door op “Bestelling afronden” te klikken wordt uw bestelling afgerond en kunt u, als u hier voor gekozen heeft, online betalen.
 
5. Gedurende het proces wordt u via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Het kan voorkomen dat u uw bestelling wilt aanpassen. Indien u een van uw bestelling wilt uitbreiden met nieuwe artikelen, kiest u dan tijdens de Checkout voor “Afhalen” i.p.v. “Bezorgen” zodat u niet dubbele verzendkosten hoeft te betalen.

Ook kunt uw bestelling wijzigen door een email te richten naar info@zwartbeeld.nl. Eventuele meer of minderprijs wordt dan per email gecommuniceerd.

U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail (info@zwartbeeld.nl) te sturen of telefonisch (072-220 8212) contact met ons op te nemen. Het annuleren van uw bestelling is alleen mogelijk wanneer wij uw bestelling nog niet heeft verwerkt.
Neemt u telefonisch contact met ons op? Houd dan a.u.b. uw ordernummer bij de hand, dan kunnen wij u sneller van dienst zijn. Een bestelling kan kosteloos worden geannuleerd, met uitzondering van het zogenaamde maatwerk of speciaal bestelde producten.

Ik kan mijn bestelling niet meer annuleren
Wanneer het niet meer mogelijk is uw bestelling te annuleren dan kunt u het door ons verzonden pakket weigeren aan deur, wanneer deze wordt aangeboden door de pakketbezorger.

Daarnaast is het mogelijk uw pakket zelf retour te sturen aan ons. Voor informatie over onze retoursprocedure en retourbeleid, ga dan naar Klantenservice – Retourneren.

Reeds betaalde bestellingen zullen na annulering worden gecrediteerd. Voor meer informatie over terugbetaling, ga dan naar Klantenservice – Terugbetaling.

Zoals u misschien in onze webshop heeft gezien verkoopt Zwartbeeld niet alleen nieuwe maar ook refurbished laptops en computers. Het valt ons op dat sommige mensen aanvankelijk wat terughoudend tegenover deze producten kunnen staan maar gelukkig is dat lang niet altijd nodig. Met dit artikel hopen we duidelijkheid te scheppen over wat refurbished precies inhoudt, waarom wij er voor honderd procent achter staan en op wat voor garantie u bij Zwartbeeld kunt rekenen.

Wat is refurbished?
Refurbished houdt in dat een gebruikt product volledig is schoongemaakt, nagekeken en getest alvorens het weer te koop wordt aangeboden. Waar nodig vervangen wij onderdelen of voeren wij kleine reparaties uit. Bovendien worden alle refurbished laptops en computers door ons gewist en van een schone Windows 11 installatie voorzien (Windows 10 optioneel).

Refurbished is dus niet hetzelfde als tweedehands?
Nee, tweedehands producten worden doorgaans niet uitgebreid nagekeken en schoongemaakt. Bovendien testen wij de producten grondig om te kunnen bepalen of ze aan onze strenge kwaliteitseisen voldoen. Zwartbeeld staat garant voor de kwaliteit zodat u ook met onze refurbished producten nog jaren vooruit kunt.

Wat houdt de door Zwartbeeld gegeven garantie precies in? Al onze refurbished laptops en computers worden geleverd met 2 jaar garantie op het apparaat zelf en 3 maanden garantie op accu’s en adapters.

Laptopaccu’s kunnen verschillen in capaciteit, accuduur en uiteraard levensduur. Omdat ze aan slijtage onderhevig zijn vormen ze een verbruiksproduct. Zwartbeeld garandeert dat u een gecontroleerde en goed werkende accu krijgt.

Verzendkosten voor reparaties, installatiekosten voor software en kosten voor dataherstel vallen buiten de garantie. Vanzelfsprekend geldt dit ook voor dataverlies, waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade alsmede slijtage van het product.

Indien blijkt dat een defect of gebrek door een virus, illegaal geïnstalleerde of onjuist geïnstalleerde software veroorzaakt wordt kan eveneens geen aanspraak worden gemaakt op de (wettelijke) garantie.

Mocht er buiten de garantieperiode iets aan de door u aangeschafte laptop of computer komen te mankeren dan adviseren wij u om alsnog contact met ons op te nemen. Wij zullen altijd proberen een passende oplossing te vinden. Tot slot, hoe komen jullie aan die refurbished laptops en computers? Onze refurbished producten zijn voor het overgrote gedeelte voor de zakelijke markt ontwikkeld en veelal als leasemodel gebruikt. Bedrijven vervangen deze producten met enige regelmaat en Zwartbeeld koopt deze producten in partijen op om ze een tweede leven te kunnen geven. Op deze manier vinden vele high-end laptops, computers en monitoren met een relatief hoge nieuwprijs via Zwartbeeld de weg naar de consumentenmarkt.

De kwaliteit en degelijkheid van deze zakelijke modellen overtreft de gemiddelde consumentenmodellen en dat uit zich bijvoorbeeld in de materiaalkeuze, de kleine hoeveelheid gebruikssporen, het gemak waarmee losse onderdelen besteld of vervangen kunnen worden en de mogelijkheden om het (werk)geheugen uit te breiden.

Ook komt het wel eens voor dat we gebruikte laptops of computers van particulieren inkopen. Waar mogelijk proberen we, met het oog op onze duurzaamheidsprincipes, ook deze producten op te knappen om ze voor een scherpe prijs aan te kunnen bieden. Mocht een model echt te oud zijn dan kunnen wij deze kosteloos voor u afvoeren om te worden gerecycled.

Kan ik bij jullie ook mijn notebook van Lenovo laten repareren?
Zwartbeeld repareert notebooks en PC’s van bijna alle merken. Denk aan Asus, HP, Dell, Acer, Lenovo, Toshiba, Medion, etc.

Repareren jullie ook printers?
In de meeste gevallen loont het qua kosten niet om een printer te repareren. Sommige printers hebben echter een hele eenvoudige storing die we voor u direct kunnen verhelpen.

Actievoorwaarden:

  • Acties zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
  • ​Prijzen zijn incl. BTW en onder voorbehoud van typ- en drukfouten.
  • ​Alle acties zijn te allen tijde herroepbaar.
  • Acties zijn alleen geldig bij het bestellen via de website en niet bij afhalen.
  • Acties hebben altijd een beperkte geldigheid die vermeld staat bij de actie zelf.
Inhoud accordeon
Het moet gewoon werken

Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wat als u een klacht wil indienen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Zwartbeeld en dat u hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met u op te lossen! Mocht u een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Een bij Zwartbeeld ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Zwartbeeld binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een inhoudelijke reactie kunt verwachten op u klacht bij Zwartbeeld. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer u klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk mag u ons ook altijd laten weten als u een positieve Zwartbeeld ervaring heeft door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze google pagina.

Defect of ontbreken van een artikel

Wanneer u een klacht hebt inzake een defect artikel of juist het ontbreken van een artikel dan willen wij u vragen om contact met ons te op te nemen via het klachtenformulier. Wanneer het een defect betreft dan gelieve ook foto’s mee te sturen onder vermelding van u ordernummer. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing voor het probleem.
Retourneren
Heeft u een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens! U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U kunt hierbij op het herroepingsformulier aangeven wat uw gewenste oplossing is. U kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

Procedure retourneren / omruilen:
Stap 1: Print het Retourformulier.
Stap 2: Verpak de goederen, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Stap 3: U kunt het pakket plus retourformulier terugzenden naar:

Zwartbeeld Computer Service
Afdeling Retour
Heinskensdel 7
1831 CK Koedijk

Verzendkosten
Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd. Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:
– Zakelijke bestellingen.
– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en  kosten voor bijzondere verzendopties.
Herroepingsrecht
Bij de aankoop van producten (online) heeft u als consument een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in de dag nadat u het product heeft ontvangen of dat dit namens u in ontvangst is genomen.

Gedurende die periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen.

Voor retourneringen verzoeken wij u binnen 14 dagen een melding te maken via de e-mail (info@zwartbeeld.nl). Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant. Als het product compleet en onbeschadigd retour is ontvangen betalen wij u het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) binnen 14 dagen terug. Wanneer het product incompleet of beschadigd ontvangen is zal de waardevermindering ingehouden worden op het terug te betalen bedrag. Het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) wordt met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald waarmee de klant heeft betaald.

Zakelijke aankopen komen niet in aanmerking voor de 14 dagen bedenktijd.

Verzendkosten
Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd. Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:

– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en kosten voor bijzondere verzendopties.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:

– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en kosten voor bijzondere verzendopties.

Bij Zwartbeeld kunt u op verschillende manieren betalen. In veel gevallen wordt uw betaling verwerkt door Mollie, onze partner in online betalingen.
 
iDeal
Met iDeal kunt u gemakkelijk en veilig uw aankoop afrekenen in de voor u vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.
 
PayPal
Met PayPal kunt u gemakkelijk en veilig uw aankoop afrekenen in een voor u vertrouwde internet betaalomgeving. Met PayPal worden uw persoonlijke gegevens nooit aan de verkoper doorgegeven.

Creditcard
U kunt bij ons betalen met Mastercard of Visacard. Voor deze betaalmethode rekenen wij servicekosten (€0.25+1.8% transactiekosten) over het totaalbedrag. 

Achteraf betalen
Op dit moment bieden we hier nog geen betaalmethode voor aan. We zijn hier wel druk mee bezig.
Achteraf betalen zal naar verwachting eind 2022 gereed zijn.
      
Overboeking
U maakt zelf het geld over van uw bank naar onze bank. Wij verwerken uw bestelling na ontvangst van uw betaling. Vergeet niet om uw bestelnummer te vermelden bij de overboeking. Na ontvangst van uw betaling gaan wij over tot de verzending van uw bestelling.
      
Rembours
Contant betalen aan de postbode bij aflevering van het pakket.
Bijkomende rembours kosten zijn €10,00
 
PIN / Contant (afhalen)
Als u uw bestelling bij ons af komt halen kunt u ervoor kiezen om de betaling gelijk per pin of contant te voldoen aan de balie. Ook op locatie heeft de monteur een pinautomaat bij zich waar u de factuur kan voldoen.
      
Betalen vanuit België
Met Bancontact en Sofort Banking kunt u als Belgische klant gemakkelijk online betalen.
Alle Belgische klanten van de deelnemende banken die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact en Sofort Banking. U kunt met Bancontact en Sofort Banking direct aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.

Bij de aankoop van producten (online) heeft u als consument een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in de dag nadat u het product heeft ontvangen of dat dit namens u in ontvangst is genomen.

Gedurende die periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen. Voor retourneringen verzoeken wij u binnen 14 dagen een melding te maken via de e-mail (info@zwartbeeld.nl). Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant. Als het product compleet en onbeschadigd retour is ontvangen betalen wij u het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) binnen 14 dagen terug.

Wanneer het product incompleet of beschadigd ontvangen is zal de waardevermindering ingehouden worden op het terug te betalen bedrag. Het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) wordt met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald waarmee de klant heeft betaald.

Zakelijke aankopen komen niet in aanmerking voor de 14 dagen bedenktijd.

Verzendkosten
Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd. Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. De kosten voor retour naar Zwartbeeld zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:

– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.

– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en kosten voor bijzondere verzendopties.

We horen graag van u
Indien u vragen heeft over artikelen, producten of leveringen dan kunt u ons altijd bellen, een WhatsApp bericht sturen of mailen.

Openingstijden
Maandag: 09:00 – 17:30 uur
Dinsdag: 09:00 – 17:30 uur
Woensdag: 09:00 – 17:30 uur
Donderdag: 09:00 – 17:30 uur
Vrijdag: 09:00 – 17:30 uur
Zaterdag: 09:00 – 17:30 uur
Zondag: Gesloten
Adresgegevens
Zwartbeeld Computer Service
Heinskensdel 7
1831 CK Koedijk

Tel 072-220 8212
Mail: info@zwartbeeld.nl

U kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Bancontact / Mister Cash
  • Creditcard (we accepteren Visa of MasterCard)
  • Zwartbeeld kadobon
  • Apple Pay

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee. Bij Zwartbeeld kunt u niet achteraf betalen.

Gebruikt Zwartbeeld een veilige betaalomgeving?

De betaling via Zwartbeeld verloopt via een beveiligde internetomgeving. U gegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Een veilige SSL-verbinding herkent u aan het slotje in uw browser.

Staat het antwoord er niet bij neem contact op

Algemenen veelgestelde vragen

Hoe maak ik een afspraak met Zwartbeeld?
U kunt een afspraak maken voor het onderhoud van u computer of laptop, door in het contact formulier onder ‘waarmee kunnen wij u helpen?‘ te kiezen voor de optie ‘Computer APK‘. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het probleem is en vermeld het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer, om u sneller van dienst te kunnen zijn. Maar bellen kan natuurlijk ook altijd 072-220 8212. Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wilt u graag telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, bel ons dan tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.

Ik ben nog geen klant, kan ik een afspraak maken?
Ja natuurlijk! Ook als u nog geen klant bent kunt u een afspraak maken voor advies of technische ondersteuning. Bij aanvang van de afspraak zullen wij u gegevens verwerken in ons systeem en u meer informatie toesturen. Wij maken altijd eerst een adviesafspraak.

Kan ik een afspraak maken na 20:00 uur?
Ja en nee. Wij werken op maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur. Boekt u een afspraak voor 60 minuten of langer? Dan zal deze uiterlijk om 19:00 uur moeten aanvangen. Een afspraak van 30 minuten (bijvoorbeeld een terugbel afspraak of adviesgesprek) kan om 19:30 uur nog aanvangen. Wij maken soms uitzonderingen. Neem hiervoor contact op met ons.

Kan ik mijn afspraak annuleren?
Ja, tot 24 uur voor de afspraak kunt u de afspraak annuleren door contact met ons op te nemen. Is het minder dan 24 uur voor aanvang van de afspraak? Is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht. Wij informeren u hierover.

Hulp op afstand, hoe werkt dat?

Heel eenvoudig. Klik op de button hieronder en maak online een afspraak en vul enkele gegevens in zodat wij weten wie u bent en waarmee we u kunnen helpen. Vervolgens download u onze gratis software waarmee u ons tijdelijk toegang geeft tot u computer. Wij gebruiken hiervoor de software van Aeroadmin Remote Support waarmee we een tijdelijke en beveiligde verbinding maken met u computer.

Moet ik altijd een afspraak maken?

Wanneer u gebruik wilt maken van Hulp op Afstand, dient u van te voeren een afspraak te maken. Dit kan zowel telefonisch als online.

Kunnen jullie alles op mijn computer?

Of we nu op locatie bij u zijn of de hulp bieden op afstand, in beide gevallen kunnen we alleen maar uw probleem verhelpen door mee te kijken op de computer en het probleem in te zien. Er zal meestal wel iets moeten worden gewijzigd / aangepast, om het probleem op de computer op te lossen.

Op het moment dat er een verbinding tot stand is gebracht zie wij hetzelfde als wat u ziet op uw beeldscherm. Afhankelijk van het specifieke probleem zal er soms diep in uw systeem moeten worden gekeken, echter kijkt u telkens mee.

Daarbij blijf u altijd de volledige controle houden over u eigen computer of mobiele device. U kunt er op vertrouwen dat alle informatie die gezien wordt op de computer niet zonder u (expliciete) toestemming wordt gebruikt en dat wij zijn gebonden aan een zwijgplicht / beroepsgeheim.

at hangt af van het soort probleem, en of er bijvoorbeeld hardware vervangen moet worden. Aan de hand van u klachtomschrijving kunnen we in de meeste gevallen een prijsopgave doen.

Jazeker! Zwartbeeld helpt u net zo graag als iemand die de computer wel bij ons heeft gekocht. Neem gerust contact met ons op of maak een online afspraak.

Het werkgebied voor computerhulp aan huis of op kantoor van Zwartbeeld beslaat een straal van 30 km rondom Alkmaar om u te helpen met al u computerproblemen op te lossen, zowel u computer (pc) als u laptop is in goede handen bij ons. Uiteraard kunnen wij u helpen als de afstand meer dan 30 km bedraagt, neem daarvoor contact met ons op of maak direct online een afspraak met ons.

Wij voeren allerlei soorten reparaties uit, zowel hardware- als softwarematig. Een greep uit ons aanbod:

  • Opschonen Windows (verwijderen spyware, virussen, malware etc.)
  • Allerhande Windows problemen (e-mail, programma’s die niet meer werken)
  • Vervangen defecte harde schijf inclusief Windows installatie en overzetten data (indien mogelijk)
  • Vervangen defecte videokaarten, moederbord, geheugenmodules etc.
  • Vervangen powerjack laptop (aansluiting voor de adapter op de laptop)
  • Vervangen scherm laptop
  • Vervangen powerjack bij diverse tablets
  • Het beveiligen, versnellen en onderhouden van uw computer.
  • (Wifi) Printer instellen op het netwerk.
  • Wifi netwerk signaal stabieler maken.
  • Wifi repeaters / versterkers instellen.
  • Malafide Startpagina’s en toolbars verwijderen.
  • Ongewenste pop-up reclame verwijderen en blokkeren
  • Data recovery (Het redden/herstellen van verloren of verwijderde bestanden op de harde schijf.)
  • Problemen met (draadloos) netwerk/internet verhelpen
  • Installatie en configuratie randapparatuur zoals printers, routers, multimedia, Chromecast
  • Upgraden computer of laptop
  • Mailprogramma’s: o.a. Outlook 2000, XP, 2003, 2007, 2010, 2013 / 365, Outlook Express, windows (live) mail,  Mozilla Thunderbird.
  • De juiste instellingen bij inkomende en uitgaande mail problemen.
  • Het verwijderen van virussen, malware, ransomware, adware etc.
  • Problemen met browsers, o.a. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
  • Modem en Router instellingen.
  • Netwerk problemen oplossen: o.a. het delen van computers en printers.
  • Vragen en problemen over Microsoft Office, Open Office en LibreOffice (instellingen van word, excel, outlook etc.)

Hieronder een greep van de diensten die wij leveren. Staat iets er niet bij laat het ons weten en neem contact met ons op.

  • Reparatie van software en hardwareproblemen
  • Reparatie computers en notebooks welke niet meer opstarten
  • Verwijderen van virussen en spyware
  • Oplossen van internet- en email problemen
  • Opschonen en versnellen van trage computers en notebooks
  • Installatie en beveiligen van draadloos internet
  • Herinstalleren van Windows inclusief behoud van uw bestanden
  • Terughalen van verwijderde documenten, foto’s en email bestanden
  • Installatie van nieuwe computers en notebooks
  • Overzetten van documenten, foto’s en email oude computer naar nieuwe computer
  • Clouddiensten
  • Digitale werkplek

Onze werkplaats is gelegen in Koedijk. Koedijk is een dorp in de gemeenten Alkmaar en Langedijk, in de Nederlandse provincie Noord-Holland, gelegen ten noorden van de stad Alkmaar. De oorspronkelijke kern bestaat uit een circa vier kilometer lange lintbebouwing langs het Noord-Hollands Kanaal.

Wat is de geldigheidsduur van jullie cadeaubon?
Onze cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar na aanschaf van de kadobon.


Hoe wissel ik een kortingscode in?
Indien je in het bezit bent van een kortingscode dan wil je deze natuurlijk ook graag inwisselen, want hoe leuk is een extra korting op je bestelling! Een kortingscode
kun je inwisselen tijdens het bestelproces. Mocht het onverhoopt toch niet lukken dan kun je uiteraard even contact met ons opnemen.

Wat zijn jullie voorwaarden?
Indien wij een kortingscode online hebben staan op onze website of Social Media dan is deze korting alléén geldig op de datum(s) welke wij aangeven.
Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste orders dan wel met terugwerkende kracht. Ook is deze niet geldig op nabestellingen die gedaan worden op een lopende bestelling.

Gratis verzending vanaf 50,-

Vóór 16:30 = vandaag verzonden

Minimaal 1 jaar garantie

Ook op refurbished

Online Veiling

Artikelen onder de hamer

100% veilig afrekenen

iDeal / PayPal / Creditcard etc.