Winkelwagen

Wij zijn vandaag bereikbaar van 09:00 tot 17:30 | Computerhulp nodig? Bel: 072-220 8212

Welkom bij de klantenservice van Zwartbeeld

Zwartbeeld een servicegerichte computerzaak! Waarmee kunnen wij jouw helpen?

klantenservice Zwartbeeld
Computerhulp mét service.

Bestellingen en verzending

Wat zijn werkdagen qua levertijden?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.

Verzendkosten
Nederland
Wij verzenden alle bestellingen per pakketpost met Track & Trace via PostNL.

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 6,95
Alle bestellingen boven de € 50 euro verzenden wij gratis.

België
Naar België verzenden wij alles per pakketpost met Track & Trace via PostNL. Standaard is dit ook nog eens tot 500 euro verzekerd. U kunt u pakket altijd tot de deur volgen!

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 7,95 (verzekerd tot 500 euro)
Alle bestellingen boven de € 50 euro worden gratis opgestuurd!

Levertijden
Nadat wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij de bestelling verzendklaar gaan maken. Wij doen ons best om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis af te laten leveren, voor België kan het in enkele gevallen 1 werkdag langer duren.

Schade tijdens verzending / niet aangekomen pakket

Als er schade ontstaat tijdens de niet verzekerde verzending willen we altijd meedenken voor een gepaste oplossing. We horen het graag als er iets mis is gegaan met je pakketje.

Is je pakketje verzekerd en is het beschadigd of niet aangekomen? Ook dan horen we graag van je. Dit kunnen we laten onderzoeken door PostNL en we zorgen dan voor een gepaste oplossing.

Is een pakket niet aangekomen door een fout in het adres? Helaas bent je daar zelf verantwoordelijk voor. Als we de inhoud retour ontvangen van PostNL kunnen we het tegen extra verzendkosten opnieuw opsturen naar het juiste adres. Als we de inhoud niet retour ontvangen dan kunnen we de bestelling voor het volledige bedrag opnieuw opsturen.

Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?

Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder leest je wat er aan de hand kan zijn.

Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.

Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Bellen mag natuurlijk ook. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL of Post-NL. Dit betekend dat DHL of Post-NL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL of Post-NL.

Wat zijn werkdagen qua levertijden?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.

Verzendkosten
Nederland
Wij verzenden alle bestellingen per pakketpost met Track & Trace via PostNL.

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 6,95
Alle bestellingen boven de € 50 euro verzenden wij gratis.

België
Naar België verzenden wij alles per pakketpost met Track & Trace via PostNL. Standaard is dit ook nog eens tot 500 euro verzekerd. U kunt u pakket altijd tot de deur volgen!

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 7,95 (verzekerd tot 500 euro)
Alle bestellingen boven de € 50 euro worden gratis opgestuurd!

Levertijden
Nadat wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij de bestelling verzendklaar gaan maken. Wij doen ons best om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis af te laten leveren, voor België kan het in enkele gevallen 1 werkdag langer duren.

Schade tijdens verzending / niet aangekomen pakket

Als er schade ontstaat tijdens de niet verzekerde verzending willen we altijd meedenken voor een gepaste oplossing. We horen het graag als er iets mis is gegaan met je pakketje.

Is je pakketje verzekerd en is het beschadigd of niet aangekomen? Ook dan horen we graag van je. Dit kunnen we laten onderzoeken door PostNL en we zorgen dan voor een gepaste oplossing.

Is een pakket niet aangekomen door een fout in het adres? Helaas bent je daar zelf verantwoordelijk voor. Als we de inhoud retour ontvangen van PostNL kunnen we het tegen extra verzendkosten opnieuw opsturen naar het juiste adres. Als we de inhoud niet retour ontvangen dan kunnen we de bestelling voor het volledige bedrag opnieuw opsturen.

Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?

Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder leest je wat er aan de hand kan zijn.

Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.

Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Bellen mag natuurlijk ook. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL of Post-NL. Dit betekend dat DHL of Post-NL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL of Post-NL.

Wat zijn werkdagen qua levertijden?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.

Verzendkosten
Nederland
Wij verzenden alle bestellingen per pakketpost met Track & Trace via PostNL.

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 6,95
Alle bestellingen boven de € 50 euro verzenden wij gratis.

België
Naar België verzenden wij alles per pakketpost met Track & Trace via PostNL. Standaard is dit ook nog eens tot 500 euro verzekerd. U kunt u pakket altijd tot de deur volgen!

Tarieven
Pakketpost Track & Trace: € 7,95 (verzekerd tot 500 euro)
Alle bestellingen boven de € 50 euro worden gratis opgestuurd!

Levertijden
Nadat wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij de bestelling verzendklaar gaan maken. Wij doen ons best om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je thuis af te laten leveren, voor België kan het in enkele gevallen 1 werkdag langer duren.

Schade tijdens verzending / niet aangekomen pakket

Als er schade ontstaat tijdens de niet verzekerde verzending willen we altijd meedenken voor een gepaste oplossing. We horen het graag als er iets mis is gegaan met je pakketje.

Is je pakketje verzekerd en is het beschadigd of niet aangekomen? Ook dan horen we graag van je. Dit kunnen we laten onderzoeken door PostNL en we zorgen dan voor een gepaste oplossing.

Is een pakket niet aangekomen door een fout in het adres? Helaas bent je daar zelf verantwoordelijk voor. Als we de inhoud retour ontvangen van PostNL kunnen we het tegen extra verzendkosten opnieuw opsturen naar het juiste adres. Als we de inhoud niet retour ontvangen dan kunnen we de bestelling voor het volledige bedrag opnieuw opsturen.

Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?

Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder leest je wat er aan de hand kan zijn.

Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.

Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Bellen mag natuurlijk ook. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL of Post-NL. Dit betekend dat DHL of Post-NL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL of Post-NL.

Onze webshop biedt je de mogelijkheid om zo eenvoudig mogelijk een bestelling of een van onze diensten te plaatsen. In het volgende overzicht wordt stap voor stap onze bestel procedure uitgelegd.

1. Bij elk product in onze webshop, zie je een winkelwagen knop. Door hierop te klikken wordt het gewenste product in jouw winkelwagen gelegd.

2. Via de winkel wagen knop, rechtsboven aan de website heb je direct toegang tot jouw winkelwagen. In de winkelwagen kun je:
– het aantal van de artikelen verhogen of verlagen
– artikelen verwijderen

3. Als je klaar bent met winkelen kun je op de knop “Bestelling afronden” klikken. In het volgende venster kun je inloggen met jouw geregistreerde account gegevens of een nieuw account aanmaken. Het is ook mogelijk om als een gast (zonder een account aan te maken) jouw bestelling af te ronden.    

4. In de laatste stap kun je de verzend- en betaalwijze selecteren. Door op “Bestelling afronden” te klikken wordt jouw bestelling afgerond en kun je, als je hier voor gekozen heeft, online betalen.

5. Gedurende het proces wordt je via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling.

Het kan voorkomen dat je jouw bestelling wilt aanpassen. Indien je een van jouw bestelling wilt uitbreiden met nieuwe artikelen, kies je tijdens de Check out voor “Afhalen” i.p.v. “Bezorgen” zodat je niet dubbele verzendkosten hoeft te betalen.

Ook kun jouw bestelling wijzigen door een email te richten naar info@zwartbeeld.nl. Eventuele meer of minderprijs wordt dan per email gecommuniceerd. Maar bellen kan natuurlijk ook tel:072-220 8212.

Je kunt jouw bestelling annuleren door een e-mail (info@zwartbeeld.nl) te sturen of telefonisch (072-220 8212) contact met ons op te nemen. Het annuleren van jouw bestelling is alleen mogelijk wanneer wij jouw bestelling nog niet hebben verwerkt.

Neem je telefonisch contact met ons op? Houd dan a.u.b. jouw ordernummer bij de hand, dan kunnen wij je sneller van dienst zijn. Een bestelling kan kosteloos worden geannuleerd, met uitzondering van het zogenaamde maatwerk of speciaal bestelde producten zoals licenties van software.

Ik kan mijn bestelling niet meer annuleren
 

Wanneer het niet meer mogelijk is jouw bestelling te annuleren dan kun je het door ons verzonden pakket weigeren aan deur, wanneer deze wordt aangeboden door de pakketbezorger.

Daarnaast is het mogelijk jouw pakket zelf retour te sturen aan ons. Voor informatie over onze retoursprocedure en retourbeleid, ga dan naar Klantenservice – Retourneren.

Reeds betaalde bestellingen zullen na annulering worden gecrediteerd. Voor meer informatie over terugbetaling, ga dan naar Klantenservice – Terugbetaling.

Zoals je misschien in onze webshop heeft gezien verkoopt Zwartbeeld niet alleen nieuwe maar ook refurbished laptops en computers. Het valt ons op dat sommige mensen aanvankelijk wat terughoudend tegenover deze producten kunnen staan maar gelukkig is dat lang niet altijd nodig. Met dit artikel hopen we duidelijkheid te scheppen over wat refurbished precies inhoudt, waarom wij er voor honderd procent achter staan en op wat voor garantie je bij Zwartbeeld kunt rekenen.

Wat is refurbished?

Refurbished houdt in dat een gebruikt product volledig is schoongemaakt, nagekeken en getest alvorens het weer te koop wordt aangeboden. Waar nodig vervangen wij onderdelen of voeren wij kleine reparaties uit. Bovendien worden alle refurbished laptops en computers door ons gewist en van een schone Windows 11 installatie voorzien (Windows 10 optioneel).

Refurbished is niet hetzelfde als tweedehands?

Nee, tweedehands producten worden doorgaans niet uitgebreid nagekeken en schoongemaakt. Bovendien testen wij de producten grondig om te kunnen bepalen of ze aan onze strenge kwaliteitseisen voldoen. Zwartbeeld staat garant voor de kwaliteit zodat je ook met onze refurbished producten nog jaren vooruit kunt.

Wat houdt de door Zwartbeeld gegeven garantie precies in?

Al onze refurbished laptops en computers worden geleverd met 1 jaar garantie op het apparaat zelf en 3 maanden garantie op accu’s en adapters.

Laptopaccu’s kunnen verschillen in capaciteit, accuduur en uiteraard levensduur. Omdat ze aan slijtage onderhevig zijn vormen ze een verbruiksproduct. Zwartbeeld garandeert dat je een gecontroleerde en goed werkende accu krijgt.

Verzendkosten voor reparaties, installatiekosten voor software en kosten voor dataherstel vallen buiten de garantie. Vanzelfsprekend geldt dit ook voor dataverlies, waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade alsmede slijtage van het product.

Indien blijkt dat een defect of gebrek door een virus, illegaal geïnstalleerde of onjuist geïnstalleerde software veroorzaakt wordt kan eveneens geen aanspraak worden gemaakt op de (wettelijke) garantie.

Mocht er buiten de garantieperiode iets aan de door je aangeschafte laptop of computer komen te mankeren dan adviseren wij je om alsnog contact met ons op te nemen. Wij zullen altijd proberen een passende oplossing te vinden.

Tot slot, hoe komen jullie aan die refurbished laptops en computers?

Onze refurbished producten zijn voor het overgrote gedeelte voor de zakelijke markt ontwikkeld en veelal als leasemodel gebruikt. Bedrijven vervangen deze producten met enige regelmaat en Zwartbeeld koopt deze producten in partijen op om ze een tweede leven te kunnen geven. Op deze manier vinden vele high-end laptops, computers en monitoren met een relatief hoge nieuwprijs via Zwartbeeld de weg naar de consumentenmarkt.

De kwaliteit en degelijkheid van deze zakelijke modellen overtreft de gemiddelde consumentenmodellen en dat uit zich bijvoorbeeld in de materiaalkeuze, de kleine hoeveelheid gebruikssporen, het gemak waarmee losse onderdelen besteld of vervangen kunnen worden en de mogelijkheden om het (werk)geheugen uit te breiden.

Ook komt het wel eens voor dat we gebruikte laptops of computers van particulieren inkopen. Waar mogelijk proberen we, met het oog op onze duurzaamheidsprincipes, ook deze producten op te knappen om ze voor een scherpe prijs aan te kunnen bieden. Mocht een model echt te oud zijn dan kunnen wij deze kosteloos voor je afvoeren om te worden gerecycled.

Kan ik bij jullie ook mijn notebook van Lenovo laten repareren?

Zwartbeeld repareert notebooks en PC’s van bijna alle merken. Denk aan Asus, HP, Dell, Acer, Lenovo, Toshiba, Medion, etc.

Repareren jullie ook printers?

In de meeste gevallen loont het qua kosten niet om een printer te repareren. Sommige printers hebben echter een hele eenvoudige storing die we voor jouw direct kunnen verhelpen.

Actievoorwaarden:
  • Acties zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
  • Prijzen zijn incl. btw en onder voorbehoud van typ- en drukfouten.
  • Alle acties zijn te allen tijde herroepbaar.
  • Acties zijn alleen geldig bij het bestellen via de website en niet bij afhalen.
  • Acties hebben altijd een beperkte geldigheid die vermeld staat bij de actie zelf.
Het moet gewoon werken

Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. 

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wat als je een klacht wil indienen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Zwartbeeld en dat je hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met je op te lossen!
Mocht je een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Een bij Zwartbeeld ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Zwartbeeld binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten op je klacht bij Zwartbeeld. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk mag je ons ook altijd laten weten als je een positieve Zwartbeeld ervaring heb door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze Google pagina.

Defect of ontbreken van een artikel

Wanneer je een klacht hebt inzake een defect artikel of juist het ontbreken van een artikel dan willen wij je vragen om contact met ons te op te nemen via het klachtenformulier. Wanneer het een defect betreft dan gelieve ook foto’s mee te sturen onder vermelding van je ordernummer. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing voor het probleem.

Retourneren
 


Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens! Je kunt jouw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je kunt hierbij op het herroepingsformulier aangeven wat jouw gewenste oplossing is. Je kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

Procedure retourneren / omruilen:

Stap 1: Print het Retourformulier.

Stap 2: Verpak de goederen, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Stap 3: Je kunt het pakket plus retourformulier terugzenden naar:

Zwartbeeld Computer Service
Afdeling Retour
Heinskensdel 7
1831 CK Koedijk

 

Verzendkosten
 


Heb je bezorgkosten betaald? Dan krijg je deze ook gecrediteerd.
Let op: dit geldt alleen als je de hele bestelling terugstuurt. Als je 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij je het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij jouw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen
 


Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kun je niet terugsturen:

– Zakelijke bestellingen.
– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument. (maatwerk computers bijvoorbeeld)
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en  kosten voor bijzondere verzendopties.

Herroepingsrecht


Bij de aankoop van producten (online) heeft u als consument een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in de dag nadat u het product heeft ontvangen of dat dit namens u in ontvangst is genomen.

Gedurende die periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen.

Voor retourneringen verzoeken wij u binnen 14 dagen een melding te maken via de e-mail (info@zwartbeeld.nl).
Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant. Als het product compleet en onbeschadigd retour is ontvangen betalen wij u het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) binnen 14 dagen terug. 

Wanneer het product incompleet of beschadigd ontvangen is zal de waardevermindering ingehouden worden op het terug te betalen bedrag. Het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) wordt met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald waarmee de klant heeft betaald.

Zakelijke aankopen komen niet in aanmerking voor de 14 dagen bedenktijd.

Verzendkosten


Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd.
Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:

– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en kosten voor bijzondere verzendopties.

Uitzonderingen
 

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:

– Software waarvan de verzegeling is verbroken.
– Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
– Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
– Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
– Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en kosten voor bijzondere verzendopties.

Bij Zwartbeeld kun je op verschillende manieren betalen. In veel gevallen wordt jouw betaling verwerkt door Mollie, onze partner in online betalingen.

iDeal
 

Met iDeal kun je gemakkelijk en veilig jouw aankoop afrekenen in de voor je vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank.

PayPal
 

Met PayPal kun je gemakkelijk en veilig jouw aankoop afrekenen in een voor je vertrouwde internet betaalomgeving. Met PayPal worden jouw persoonlijke gegevens nooit aan de verkoper doorgegeven.

Creditcard
 

Je kunt bij ons betalen met Mastercard of Visacard. Voor deze betaalmethode rekenen wij servicekosten (€0.25+1.8% transactiekosten) over het totaalbedrag. 

Achteraf betalen

Op dit moment bieden we hier nog geen betaalmethode voor aan. We zijn hier wel druk mee bezig. Achteraf betalen zal naar verwachting eind 2022 gereed zijn.

Overboeking
 

Je maakt zelf het geld over van jouw bank naar onze bank. Wij verwerken jouw bestelling na ontvangst van jouw betaling. Vergeet niet om jouw bestelnummer te vermelden bij de overboeking. Na ontvangst van jouw betaling gaan wij over tot de verzending van jouw bestelling.

Rembours
 

Contant betalen aan de postbode bij aflevering van het pakket.
Bijkomende rembours kosten zijn €10,00

PIN / Contant (afhalen)
 

Als je jouw bestelling bij ons af komt halen kun je ervoor kiezen om de betaling gelijk per pin of contant te voldoen. Ook op locatie heeft de monteur een pinautomaat bij zich waar je de factuur kan voldoen.

Betalen vanuit België

Met Bancontact en Sofort Banking kun je als Belgische klant gemakkelijk online betalen. Alle Belgische klanten van de deelnemende banken die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact en Sofort Banking. Je kunt met Bancontact en Sofort Banking direct aankopen betalen in een voor je vertrouwde bankomgeving.

We horen graag van je

Indien je vragen hebt over artikelen, producten of leveringen dan kun je ons altijd bellen, een WhatsApp bericht sturen of mailen.

Wij zijn te bereiken tussen maandag tot en met zaterdag van 09:00 en 17:30.

Adresgegevens

Zwartbeeld Computer Service
Heinskensdel 7
1831 CK Koedijk

Tel 072-220 8212
Mail: info@zwartbeeld.nl

Staat het antwoord er niet bij neem contact op

Algemenen veelgestelde vragen

Hoe maak ik een afspraak met Zwartbeeld?

Je kunt een afspraak maken voor het onderhoud van je computer of laptop, door in het contact formulier onder ‘waarmee kunnen wij je helpen?‘ te kiezen voor de optie ‘Computer APK‘. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het probleem is en vermeld het serienummer, typenummer, modelnummer en het merk van de computer, om je sneller van dienst te kunnen zijn. Maar bellen kan natuurlijk ook altijd 072-220 8212.

Sommige activiteiten, zoals het controleren met de virusscanner, lopen soms enkele uren. Wij gaan tijdens deze activiteiten verder met andere opdrachten. Wil je graag telefonische afspraak maken, dat is geen probleem, bel ons dan tijdens onze telefonisch bereikbare openingstijden.

Ik ben nog geen klant, kan ik een afspraak maken?

Ja natuurlijk! Ook als je nog geen klant bent kun je een afspraak maken voor advies of technische ondersteuning. Bij aanvang van de afspraak zullen wij je gegevens verwerken in ons systeem en je meer informatie toesturen. Wij maken altijd eerst een adviesafspraak.

Kan ik een afspraak maken na 20:00 uur?

Ja en nee. Wij werken op maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur. Boek je een afspraak voor 60 minuten of langer? Dan zal deze uiterlijk om 19:00 uur moeten aanvangen. Een afspraak van 30 minuten (bijvoorbeeld een terugbel afspraak of adviesgesprek) kan om 19:30 uur nog aanvangen. Wij maken soms uitzonderingen. Neem hiervoor contact op met ons.

Kan ik mijn afspraak annuleren?

Ja, tot 24 uur voor de afspraak kun je de afspraak annuleren door contact met ons op te nemen. Is het minder dan 24 uur voor aanvang van de afspraak? Is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht. Wij informeren je hierover.

Hulp op afstand, hoe werkt dat?

Heel eenvoudig. Klik op de button hieronder en maak online een afspraak en vul enkele gegevens in zodat wij weten wie je bent en waarmee wij je kunnen helpen. Vervolgens download je onze gratis software waarmee je ons tijdelijk toegang geeft tot jouw computer. Wij gebruiken hiervoor de software van Aeroadmin Remote Support waarmee we een tijdelijke en beveiligde verbinding maken met je computer.

Moet ik altijd een afspraak maken?

Wanneer je gebruik wilt maken van Hulp op Afstand, dien je van te voeren een afspraak te maken. Dit kan zowel telefonisch als online.

Kunnen jullie alles op mijn computer?

Of we nu op locatie bij je zijn of de hulp bieden op afstand, in beide gevallen kunnen we alleen maar jouw probleem verhelpen door mee te kijken op de computer en het probleem in te zien. Er zal meestal wel iets moeten worden gewijzigd / aangepast, om het probleem op de computer op te lossen.

Op het moment dat er een verbinding tot stand is gebracht zie wij hetzelfde als wat je ziet op jouw beeldscherm. Afhankelijk van het specifieke probleem zal er soms diep in jouw systeem moeten worden gekeken, echter kijkt je telkens mee.

Daarbij blijf je altijd de volledige controle houden over je eigen computer of mobiele device. Je kunt er op vertrouwen dat alle informatie die gezien wordt op de computer niet zonder je (expliciete) toestemming wordt gebruikt en dat wij zijn gebonden aan een zwijgplicht / beroepsgeheim.

Dat hangt af van het soort probleem, en of er bijvoorbeeld hardware vervangen moet worden. Aan de hand van je klachtomschrijving kunnen we in de meeste gevallen een prijsopgave doen.

Jazeker! Zwartbeeld helpt je net zo graag als iemand die de computer wel bij ons heeft gekocht. Neem gerust contact met ons op of maak een online afspraak.

Het werkgebied voor computerhulp aan huis of op kantoor van Zwartbeeld beslaat een straal van 30 km rondom Alkmaar om je te helpen met al je computerproblemen op te lossen, zowel je computer (pc) als je laptop is in goede handen bij ons. Uiteraard kunnen wij je helpen als de afstand meer dan 30 km bedraagt, neem daarvoor contact met ons op of maak direct online een afspraak met ons.

Wij voeren allerlei soorten reparaties uit, zowel hardware- als softwarematig. Een greep uit ons aanbod:
  • Opschonen Windows (verwijderen spyware, virussen, malware etc.)
  • Allerhande Windows problemen (e-mail, programma’s die niet meer werken)
  • Vervangen defecte harde schijf inclusief Windows installatie en overzetten data (indien mogelijk)
  • Vervangen defecte videokaarten, moederbord, geheugenmodules etc.
  • Vervangen powerjack laptop (aansluiting voor de adapter op de laptop)
  • Vervangen scherm laptop
  • Vervangen powerjack bij diverse tablets
  • Het beveiligen, versnellen en onderhouden van uw computer.
  • (Wifi) Printer instellen op het netwerk.
  • Wifi netwerk signaal stabieler maken.
  • Wifi repeaters / versterkers instellen.
  • Malafide Startpagina’s en toolbars verwijderen.
  • Ongewenste pop-up reclame verwijderen en blokkeren
  • Data recovery (Het redden/herstellen van verloren of verwijderde bestanden op de harde schijf.)
  • Problemen met (draadloos) netwerk/internet verhelpen
  • Installatie en configuratie randapparatuur zoals printers, routers, multimedia, Chromecast
  • Upgraden computer of laptop
  • Mailprogramma’s: o.a. Outlook 2000, XP, 2003, 2007, 2010, 2013 / 365, Outlook Express, windows (live) mail,  Mozilla Thunderbird.
  • De juiste instellingen bij inkomende en uitgaande mail problemen.
  • Het verwijderen van virussen, malware, ransomware, adware etc.
  • Problemen met browsers, o.a. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
  • Modem en Router instellingen.
  • Netwerk problemen oplossen: o.a. het delen van computers en printers.
  • Vragen en problemen over Microsoft Office, Open Office en LibreOffice (instellingen van word, excel, outlook etc.)
Hieronder een greep van de diensten die wij leveren. Staat iets er niet bij laat het ons weten en neem contact met ons op.
  • Reparatie van software en hardwareproblemen
  • Reparatie computers en notebooks welke niet meer opstarten
  • Verwijderen van virussen en spyware
  • Oplossen van internet- en email problemen
  • Opschonen en versnellen van trage computers en notebooks
  • Installatie en beveiligen van draadloos internet
  • Herinstalleren van Windows inclusief behoud van uw bestanden
  • Terughalen van verwijderde documenten, foto’s en email bestanden
  • Installatie van nieuwe computers en notebooks
  • Overzetten van documenten, foto’s en email oude computer naar nieuwe computer
  • Clouddiensten
  • Digitale werkplek

Onze werkplaats is gelegen in Koedijk. Koedijk is een dorp in de gemeenten Alkmaar en Langedijk, in de Nederlandse provincie Noord-Holland, gelegen ten noorden van de stad Alkmaar. De oorspronkelijke kern bestaat uit een circa vier kilometer lange lintbebouwing langs het Noord-Hollands Kanaal.

Wat is de geldigheidsduur van jullie cadeaubon?

Onze cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar na aanschaf van de kadobon.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Indien je in het bezit bent van een kortingscode dan wil je deze natuurlijk ook graag inwisselen, want hoe leuk is een extra korting op je bestelling! Een kortingscode
kun je inwisselen tijdens het bestelproces. Mocht het onverhoopt toch niet lukken dan kun je uiteraard even contact met ons opnemen.

Wat zijn jullie voorwaarden?

Indien wij een kortingscode online hebben staan op onze website of Social Media dan is deze korting alléén geldig op de datum(s) welke wij aangeven.
Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste orders dan wel met terugwerkende kracht. Ook is deze niet geldig op nabestellingen die gedaan worden op een lopende bestelling.

Bij Zwartbeeld kijken wij altijd naar verbeterpunten, het kan altijd beter. Om onze organisatie beter te maken hebben wij ook feedback nodig om het beter te maken. Je kun jouw feedback richten naar info@zwartbeeld.nl

Premium kwaliteit

Onze computers zijn uitvoerig getest en van de beste kwaliteit.

Servicegericht

Te bereiken via mail, Whatsapp en de telefoon.

Professioneel advies

Weet je niet precies wat je nodig hebt? We helpen graag.

Kant-en-klaar

Onze computers/ laptops komen werkend uit de doos.