Winkelwagen

Specialist in verkoop computerhulp aan huis en kantoor | Bel 072-220 8212 | info@zwartbeeld.nl

Klantenservice

Wij staan altijd klaar om te helpen.

Veelgestelde vragen over aankopen!

Vraag en antwoord

Bestellen

Selecteer het product en eventueel de gekozen extra’s. Het product wordt dan toegevoegd aan de winkelwagen. Klik je op deze winkelwagen rechtsboven op de website, dan kom je op de pagina waar je artikelen kunt wijzigen en/of toevoegen. Om jouw bestelling te plaatsen klik je op “afrekenen”. Hier dien je een aantal gegevens in te voeren voor de verzending. Tot slot kun je kiezen voor een betaalmethode zoals iDeal of ”Klarna achteraf betalen” of je kunt kiezen voor betalen bij afhalen indien je de bestelling afhaalt. Per PIN of contant. Als je alle gegevens correct heb ingevuld en de betaling is voltooid, ontvangt je van Zwartbeeld een bevestiging van de bestelling.

Betaalmethoden

Op dit moment kun je vanuit Nederland en België een bestelling plaatsen bij Zwartbeeld. Woon jij niet in Nederland of België, maar je wil toch graag een bestelling plaatsen? Neem dan contact met ons op via e-mail info@szwartbeeld.nl en wij kijken wat wij voor je kunnen doen. Je kan jouw bestelling betalen via één van de volgende manieren:
  • iDeal 
  • Klarna – achteraf betalen
  • PayPal 
  • Bancontact / MisterCash
  • Overboeking 
Heb jij hulp nodig om je betaling af te ronden of weet je niet precies hoe jouw betaalmethode in z’n werk gaat? Hieronder kun je precies lezen hoe elke betaalmethode werkt. Heb je toch nog vragen over een betaalmethode of wil het niet lukken dan kun je contact met ons opnemen, via telefoonnummer +31 (0)72-220 8212 of via e-mail info@zwartbeeld.nl iDeal kun je als betaalmethode alleen gebruiken in Nederland en is de meest gebruikte online betaalmethode. In een paar snelle stappen heb je jouw bestelling betaald.
  • Je kiest voor iDeal om jouw bestelling te betalen.
  • Je kiest de bank waar je jouw betaalrekening hebt.
  • Je komt in de vertrouwde internetbankieren omgeving van jouw bank en logt in.
  • De gegevens van jouw betaling zijn vooraf al ingevuld en je hoeft de betaling alleen nog maar goed te keuren.
  • Jouw bank laat direct een bevestiging zien van de betaling.
  • Na de betaling keer je automatisch terug naar de webwinkel en is de bestelling en de betaling geslaagd.
Achteraf Betalen Graag online bestellen en later betalen? Dat kan als je kiest voor Achteraf Betalen via Klarna. Nadat je de bestelling thuis hebt ontvangen, krijg je van Klarna een e-mail met de factuur en de betaalinstructies toegestuurd. Je hebt dan in totaal 14 dagen de tijd om jouw bestelling te betalen. Mocht je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden door Klarna, dan kun je natuurlijk je bestelling betalen door te kiezen voor een andere betaalmethode.
  • Zorg dat je factuuradres gelijk is aan het bezorgadres.
  • Kies voor Klarna achteraf betalen om jouw bestelling te plaatsen.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail van Zwartbeeld met een overzicht van jouw bestelling.
  • Nadat je bestelling is afgeleverd, ontvang je per e-mail de factuur van Klarna. Let op: de e-mail kan ook in je SPAM-mailbox terecht komen. Houd deze dus ook goed in de gaten.
  • Maak binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag over aan Klarna, aan de hand van de betaalinstructies.
Op dit moment is deze manier van betalen alleen mogelijk voor mensen die in Nederland, wonen. Let op; Indien er geen betaling wordt ontvangen, stuurt Klarna eerst een herinnering waarin de openstaande factuur wordt vermeerderd met administratiekosten. Is er na het verstrijken van de betalingstermijn nog een openstaand bedrag dan wordt hiervoor een incassobureau ingeschakeld. Met PayPal kun je wereldwijd betalen met je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo. Je hebt alleen jouw e-mailadres en wachtwoord nodig.
  • Kies PayPal om de bestelling te betalen.
  • Voer het e-mailadres van de ontvanger (info@zwartbeeld.nl) in.
  • Voer het bedrag in dat je wilt overmaken en maak het geld snel en veilig over.
  • PayPal geeft ons een bericht dat wij een betaling van je hebben ontvangen.
  • Jouw bestelling wordt hierna verstuurd.
Bancontact / MisterCash is één van de populairste online betaalmethoden om in België mee te betalen. In enkele stappen heb je jouw online bestelling geplaatst en betaald.
  • Je kiest voor MisterCash om jouw bestelling te betalen.
  • Je vult je kaartnummer, vervaldatum en naam van de kaarthouder in.
  • Volg de instructies in het nieuwe scherm.
  • Na de betaling keer je automatisch terug naar de webwinkel en is de bestelling en de betaling geslaagd.
Een overboeking is de meest standaard manier van betalen. Deze manier van betalen kan iedereen gebruiken. Tenminste iedereen die toegang heeft tot internetbankieren heeft de mogelijkheid om op deze wijze te betalen. Hou er rekening mee dat de verwerking van een overschrijving langer duurt.
  • Kies overboeking om te betalen.
  • Je ziet nu een overzicht van jouw bestelling en waar het geld naar overgemaakt moet worden.
  • Maak aan de hand van de getoonde gegevens het bedrag over. Of controleer je e-mail en maak het bedrag over met behulp van de gegevens die je hebt ontvangen.
Bij deze betaalmethode betaal je vooraf. De bestelling kan pas verzonden worden nadat je betaling bij Zwartbeeld op de bank is bijgeschreven. Wij reserveren de producten 3 dagen voor je.  Heb jij toch nog vragen of wil het niet helemaal lukken met een betaling? Je kan ons bereiken door op werkdagen te bellen naar +31 (0)72-220 8212 of een e-mail te sturen naar info@zwartbeeld.nl
Zwartbeeld verkoopt gebruikte pc’s en laptops waarvan het leasecontract verloopt, of die door bedrijven (financieel) zijn afgeschreven. De binnenkomende apparatuur wordt grondig gereinigd en refurbished. Alle onderdelen worden gecontroleerd en zo nodig vervangen. Vervolgens installeren wij een nieuwe en legitieme versie van Windows 10 op de pc of laptop. U koopt op die manier een jong apparaat met specificaties die voldoen aan de huidige eisen. Ons huidige aanbod treft u aan in onze webshop.
De meeste gebruikers hebben niet per se de nieuwste apparatuur nodig. Bij Zwartbeeld bestelt u pc’s en laptops van a-merken en topspecificaties voor slechts een fractie van de nieuwprijs. De pc’s en laptops zijn maar kort gebruikt door bedrijven en vervolgens geretourneerd naar de leasemaatschappijen. De apparatuur is afkomstig van leasemaatschappijen, dus kunt u er vanuit gaan dat het gaat om goede kwaliteit. Leasemaatschappijen werken namelijk alleen met de beste apparatuur zoals, bijvoorbeeld, uit de HP Elite serie en de Dell Optiplex.

De accu van een laptop kan mogelijk sneller leeg raken, omdat de laptop (en de accu) refurbished, en dus gebruikt, zijn. U kunt er vanuit gaan dat een accu ongeveer 2 uur mee gaat. Dit is ook de duur waarop wij ze getest hebben.

Elke week krijgen wij een nieuwe voorraad binnen van onze leveranciers. Dit zijn elke keer andere producten. Wij kunnen dus helaas niet garanderen dat uitverkochte producten opnieuw op voorraad komen. Uitverkochte producten worden uit onze webshop verwijderd. Houd onze website in de gaten! En mocht u een specifiek type product zoeken, neem dan contact met ons op.

Garantie

Wij geven garantie op onze producten en doen onze best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien is het verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan heb je recht op;
  • of een gratis reparatie
  • of een nieuw product
  • of teruggave van jouw geld
Heb jij een defect of beschadigd product ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Dit kan je doen door een e-mail te sturen naar info@zwartbeeld.nl. wij hebben dan een foto van het product en een beschrijving nodig van wat er kapot of beschadigd is. Samen komen we er vast en zeker wel uit.

Wat is nu precies een goed product

Je zou een product voor bepaalde tijd zonder problemen moeten kunnen gebruiken. Hoe lang een product precies mee moet gaan hangt af van wat het product is. Er zit natuurlijk een verschil in hoe lang een nieuwe computer mee hoort te gaan en hoe lang een tweedehanze laptop mee hoort te gaan.

Wanneer is een product niet goed

Een product is niet goed als:
  • het niet compleet is
  • het beschadigd is
  • het kapot is of het niet goed werkt
  • je er niet mee kunt doen wat de verkoper of fabrikant heeft gezegd.
Zwartbeeld beoordeelt of iets wel of niet onder de garantie valt. Er wordt dan bijvoorbeeld gekeken naar of het normale slijtage is, een fabrieksfout of dat het product niet is gebruikt zoals het bedoeld is. Er wordt altijd met grote zorgvuldigheid gekeken naar klachten over de garantie en wij doen onze uiterste best om samen met jou tot een goede oplossing te komen.

Wanneer u klikt op een product naar keuze, wordt het voorraadniveau automatisch zichtbaar. Mocht u meer producten willen afnemen dan dat er op voorraad zijn, mail dan naar info@zwartbeeld.nl. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jouw op.

Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zwartbeeld.nl. Wij zullen altijd onze uiterste best doen om een product in perfecte staat en snel bij je af te leveren. Mocht er toch iets zijn gebeurd waarover je niet helemaal tevreden bent dan willen wij je vriendelijk vragen om dit kenbaar bij ons te maken.

Contact opnemen

Je kan je klacht op twee manieren aan mij kwijt;
  • Stuur een e-mail naar info@zwartbeeld.nl of
  • Schrijf een brief naar Zwartbeeld Computer Service, t.a.v. Pascal Janssen, Heinskensdel 7, 1831CK Koedijk.
Wanneer jouw klacht bij ons binnenkomt, sturen wij jouw een bevestiging. Ons streven is om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen. Mocht dit niet gaan lukken dan zullen wij je hier direct van op de hoogte stellen. Wij zullen jouw klacht kritisch bekijken en proberen om deze zo snel mogelijk en naar beider tevredenheid af te handelen.

Bemiddeling

Leidt bovenstaande niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verzending

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Voor bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan geldt dat deze orders dezelfde dag nog worden verwerkt.
  • Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst zijn en waarvan de producten op voorraad zijn, proberen wij dezelfde dag nog te versturen. Is het product niet op voorraad (bv omdat het speciaal voor jouw gemaakt wordt) dan staat de afwijkende levertermijn duidelijk bij het product vermeld.
  • Bestellingen die na 14.00 uur geplaatst zijn, worden de volgende werkdag in behandeling genomen.
Mocht wij om wat voor reden dan ook de termijn niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Mocht jijzelf nog een vraag hebben over de levertijd van een product dan kan je altijd even contact met ons opnemen.

Bezorging

De bezorging van onze producten verloopt via de pakket bezorgdienst van PostNL, DHL en GLS. Over het algemeen zal de bezorging van een pakketje tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het precieze moment van aflevering niet garanderen. PostNL en DHL bezorgen pakketjes van maandag tot en met zaterdag. GLS bezorgt pakketjes van maandag tot en met vrijdag.

Levertijden van de bezorgdienst

PostNL en DHL leveren in Nederland in 98% van de gevallen de volgende dag. Binnen Europa doen zij er iets langer over. DHL levert in heel Europa in de meeste gevallen pakketjes binnen 2 á 3 dagen. PostNL hanteert verschillende bezorgdagen in Europa, zie het schema hieronder voor een tijdsaanduiding. Hou in de maanden november en december rekening met een langere levertijd in verband met de Sinterklaas en Kerst drukte. Deze levertijden zijn onder voorbehoud van levering door PostNL en DHL.
  • Nederland, bezorging de volgende dag
  • België, bezorging binnen 1 á 2 dagen
  • Duitsland, bezorging binnen 2 á 3 dagen

Verzendkosten

Voor elke webshop is dit weer een hele uitdaging, want hoe zorg je ervoor dat jij als klant niet teveel betaald en wij als webshop houder er niet teveel op hoef bij te leggen. Wij probeer de verzendkosten altijd zo laag mogelijk te houden ondanks de prijsstijgingen van PostNL en de verpakkingsmaterialen. Als klant is het misschien fijn om te weten waar onze verzendkosten nu precies uit bestaan:
  • kosten voor een brievenbusdoosje of een grote doos en het eventuele verpakkingsmateriaal en opvulling
  • een adreslabel, dit betekent papierkosten, printer- en inktkosten
  • wij moet de belastingdienst 21% btw over de verzendkosten betalen
  • PostNL verhoogt elk jaar de tarieven. wij moet dus elk jaar weer kijken of wij zelf ook de verzendkosten moet verhogen, zodat wij niet teveel hoef bij te leggen
De vermelde productprijzen zijn exclusief verzendkosten, maar inclusief BTW. Zie hieronder een lijst met bezorgkosten per land.
  • Nederland;
    • brievenbus doosje €4,50
    • pakketpost € 6,95
    • gratis verzending vanaf €100,00
  • België;
    • brievenbus doosje €6,50
    • pakketpost € 8,75
    • gratis verzending vanaf €100,00
  • Duitsland;
    • pakketpost € 8,75
    • gratis verzending vanaf €100,00

Verpakking

Het kan voorkomen dat jouw aankoop in een niet zo mooie doos afgeleverd wordt. De reden hiervoor is dat wij dozen en ander verpakkingsmateriaal (die er nog goed uitzien) altijd bewaar. Zo’n doos ziet er misschien niet zo mooi uit als een nieuwe doos, maar is natuurlijk wel duurzaam en goed voor het milieu. Deze dozen zijn altijd goed genoeg om nog een ronde mee te gaan.

Verzending naar andere landen dan hierboven beschreven / Shipping to countries other than those described above

Wil je een bestelling laten versturen naar een ander land dan de landen die hierboven beschreven staan? Dan kan dat in overleg. Stuur ons een e-mail met daarin de producten die je graag zou willen bestellen en naar welk adres het verstuurd zou moeten worden. Wij gaan dan kijken of verzending mogelijk is en wat de verzendkosten hiervoor zullen zijn.

Do you want to place an order and have it sent to a different country than the countries described above? That can be done but in consultation. Please send me an e-mail with the products you would like to order and to which address it should be sent. I will look into the shipping costs and get back to you.

Heb jij toch nog vragen over de bezorging van jouw pakket of de verzendkosten? Je kan ons bereiken door op werkdagen te bellen naar +31 (0)72-220 8212 of een e-mail te sturen naar info@zwartbeeld.nl
Als je een item moet ruilen!

Retourneren en ruilen

Bedenktijd

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling weer retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de order wilt retourneren. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst (zonder opgave van reden) te annuleren.

Gepersonaliseerde producten die speciaal op maat gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Het gaat dan om producten die op maat zijn samen gesteld zoals computer op maat bijvoorbeeld.

Voordat je een product retour stuurt altijd eerst contact met ons opnemen anders kunnen wij de geretourneerde order niet correct afhandelen.

Contact met ons opnemen kun je doen door een e-mail te sturen naar info@zwartbeeld.nl met als onderwerp retour melding. Vermeld in je e-mail de volgende gegevens;
* het bestelnummer / ordernummer
* om welk product het gaat
* je naam en adresgegevens
* het IBAN nummer waar je het geld op retour wilt krijgen
* de reden van retour (niet verplicht)

In reactie op jouw gestuurde e-mail ontvang je van ons informatie over waar en hoe je het product retour kan sturen. Vergeet niet een briefje met jouw gegevens bij het pakket in te doen, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. Je hebt na de retour melding nog eens 14 dagen de tijd om jouw product retour te sturen. Wanneer wij het product in originele staat retour heb ontvangen, krijg je de aankoop kosten en de eventueel gemaakte verzendkosten teruggestort op de door jouw aangegeven bankrekening. Stuur je een gedeelte van de bestelling retour dan krijg je het bedrag van het retour gestuurde product exclusief eventuele verzendkosten terug.

De kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening en op eigen risico van de klant.

Herroepingsrecht

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je onderstaand formulier invullen en meesturen. wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag terugstorten binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour, mits het product in goede orde retour is ontvangen.

Retourneren

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Zwartbeeld niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom áltijd bij het postagentschap om een track&trace code en bewaar deze goed. Verstuur je pakket aangetekend/verzekerd, zodat je retourzending verzekerd is als het postagentschap je pakket kwijtraakt. Constateren wij bij de retourzending dat er schade of gebruikssporen zijn dan wordt die schade verrekend met het terug te storten bedrag. Behandel het product dus voorzichtig en zorg ervoor dat deze bij het retour sturen goed verpakt is.

Defect product

Heb je een defect product ontvangen wil je dit dan duidelijk vermelden in de e-mail, zodat wij dit op een correcte manier kunnen afhandelen. Wij stuur je vervolgens een bevestiging van je retour melding en het adres waar je het product naar toe kan sturen. Na deze bevestiging kun je het product in de originele staat en verpakking, binnen 14 dagen terugsturen. Wij adviseer dan ook om altijd de geleverde toebehoren te bewaren.

Modelformulier voor Herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

Aan: Zwartbeeld Computer Service
Heinskensdel 7
1831CK  Koedijk
info@zwartbeeld.nl

Ik deel je hierbij mede, dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding producten]* herroep.
Besteld op [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten] [Naam consumenten]
[Adres consument] [Handtekening consument] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Invullen wat van toepassing is.

 

Elke dag zijn wij bereikbaar

Bel nu met ons 072-220 82 12

Bestelling mits op voorraad

Voor 15:00 besteld, morgen in huis!

Betaling achteraf mogelijk

Klus afgerond, per bank of contant

Goede service, goede kwaliteit

Ook voor Refurbished laptop & PC’s